ABC Twojej zmiany w kryzysie i podwyższonej trudności relacyjno – emocjonalnej- WEBINAR
150,00 zł
Opis
INTERAKTYWNE SZKOLENIE ONLINE
- ABC Twojej zmiany w kryzysie i podwyższonej trudności relacyjno – emocjonalnej- WEBINAR -
Szkolenie w formie webinarium – Szkolenia realizujemy tak samo jak nasze szkolenia otwarte, ale zamiast sali szkoleniowej mamy platformę webinarową. Podczas transmisji uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje/zapisy na tablicy, oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania. Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, księgowych, osób prowadzących biura rachunkowe, działów HR.
Program Szkolenia
- 1. Okoliczności pracy – czyli co wokół nas
- jak definiujesz kryzys?
- z czym spotykamy się w kontaktach ze współpracownikami
- indywidualne reakcje na sytuacje kryzysowe
- 2. Emocje w zmianie/kryzysie – zagrożenie czy informacja
- czym są emocje – jak na nie reagujesz
- jakie jest znaczenie emocji dla funkcjonowania człowieka?
- jak radzić sobie z lękiem własnym i pracowników?
- 3. Jak umiejętnie prowadzić interwencję kryzysową – narzędzia i techniki
- sześcioetapowy model interwencji kryzysowej
- jak zapewnić bezpieczeństwo w kontakcie bezpośrednim i online?
- jak zapewniać wsparcie?
- metody prowadzenia rozmowy wspomagające interwencję kryzysową
- 4. Jaki masz plan i dokąd kierować osoby w kryzysie?
- czy pomoc jednorazowa wystarcza?
- może coś więcej?
- 5. Jak dbać o siebie jako ekstremalny interwenta w kryzysie
- jak dbać o swoją przytomność?
- dobre praktyki?
Prelegent
Grażyna Nowicka – trener biznesu/szkoleniowiec i coach akredytowany PCC, z praktyką zawodową. Autorka wielu projektów szkoleniowych dla firm usługowych, produkcyjnych oraz administracji publicznej, wykładowca rachunkowości przedsiębiorstw. Projektowanie szkoleń pod potrzeby wykonawcy, dokonywanie analizy poszkoleniowych, pisanie własnych programów szkoleniowych i ich realizacja.
Termin szkolenia i czas trwania
03.07.2020
10:00 - 13:00
Każdy uczestnik otrzyma link do platformy, na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
Koszt szkolenia
150zł + VAT 23%
Cena zawiera: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane w dniu szkolenia przed rozpoczęciem), zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zostanie wysłany pocztą tradycyjną po szkoleniu.
Miejsce szkolenia
platforma szkoleniowa ClickMeeting
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do zalogowania się na szkolenie.
dodatkowe informacje o szkoleniu webinarowym
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
(LICZBA MIEJSC OGRANICZONA- DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. MAKSYMALNA LICZBA OSÓB – 25 )
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym.
Kontakt
Zgłoszenia na szkolenie/ webinar drogą mailową. Osoby chętne udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie na adres mail biznes@edu-consulting-szkolenia.pl – FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO W WERSJI ONLINE
Iwona Chodór
e-mail: biznes@edu-consulting-szkolenia.pl
tel.: 606 342 197